spring direct naar de tekst

Nuttige links

Wilt u een reparatieverzoek of klacht indienen?

Voor een reparatieverzoek of klacht met betrekking tot uw woning, neemt u zelf contact op met de beheerorganisatie van wie u de woning huurt. Dit is altijd de eerste stap.

De beheerorganisatie maakt een melding aan en zorgt voor een juiste afhandeling. Wanneer er naar uw mening (zelfs na herhaald schriftelijk contact) geen sprake is van een juiste afhandeling, kunt u contact opnemen met de huurdersvereniging. Het bestuur zal dan doen wat binnen zijn mogelijkheden ligt om de kwestie naar tevredenheid af te ronden.

Schrijft u een brief of e-mail om een reparatieverzoek of klacht aan uw beheerorganisatie door te geven? Vermeld dan altijd uw naam, telefoonnummer en e-mailadres.

Heeft u een klacht over uw woonomgeving?

Voor een klacht met betrekking tot uw woonomgeving, neemt u zelf contact op met de gemeente of politie. Dit is altijd de eerste stap.

Schrijft u een brief of e-mail om een klacht over uw woonomgeving door te geven? Vermeld dan altijd uw naam, telefoonnummer en e-mailadres.